keepall

Skybags blir trendiga

Skybags blir trendiga

Brandets nya kampanj visar sin nya produkt ‘Reef’ i ett försök att ansluta sig till ungdomen.

Bagage varumärke Skybags går platser, tillsammans med varumärkes ambassadör skådespelare Varun Dhawan. Märket har släppt sin nya TV-tunga kampanj ‘Min stil, min väg’, för sin produkt ‘Reef’. TVC är skapad av L Saatchi och Saatchi.

Annonsen har Dhawan som kör runt staden, tillsammans med Skybag, för att fånga en buss. Medan han äntligen lyckas fånga bussen väljer han att inte gå ombord och gå iväg istället. Den medföljande bakgrundsmusiken hämtar publikens intresse. En del av den franska låten Ali Baba Et Ses 4 Voleurs Shish Kebab Y används i TVC. Annonsen är sköt i Turkiet för att skapa ett exotiskt intryck. målresenärer, särskilt unga resenärer, som gillar att göra stilstilståelse överallt de går. Varumärket har därför alltid fokuserat sina kampanjer på ungdomen, målgruppen.

Sudip Ghose, vice vd, marknadsföring, VIP Gå Ner ett Kilo I Veckan Industries, säger, ‘Med ett ökande antal unga kunder som börjar resa tidigt, har styling i väskor blivit en nödvändighet. Från’ resväskor Gå Ner I Vikt På En Vecka ‘är väskor idag betraktat som’ resekläder ‘.’ Märket har också ändrat sin tagline från ‘Arrive in style’ till ‘Move in style’.

Den nya kampanjen kommer att marknadsföras över TV, sociala medier och OOH.

Med uttryck för Går Man Ner I Vikt hennes syn på kampanjen säger Radhika Piramal, VD, VIP Industries, ‘Dhawan är en perfekt replikering av vad Skybags står för en kombination av stil och karisma. Genom denna kampanj vill vi direkt ansluta till ungdomen och skapa ett porträtt som speglar deras personlighet. ‘

Rahul Nangia, chefskonstnären (väst och söder), L Saatchi Saatchi, säger: ‘Skybags är för dem som inte vill ha någonting om sin semester att vara tråkiga, inklusive sina väskor. Även om något går fel, Jag hittar ett sätt att vända det och ha det bra. Det är vad Dhawan gör i den här filmen. ‘